maandag 19 mei 2008

Benieuwd naar reacties op je blog?

Om te voorkomen dat je steeds al je berichtjes in je blog moet checken op eventuele reacties, de volgende tip die je blogleven een stuk makkelijker maakt.

Ga, als je eenmaal bent ingelogd op je web log, naar Dashboard en klik daar bij Beheren op Instellingen. Hier aangekomen klik je vervolgens op het sub-tabblad Reacties en scrollt naar onderaan de pagina. Daar kun je één of meerdere mailadressen intikken (bijv. je Spui-adres en/of je thuismail) waar je dan voortaan automatisch een melding ontvangt zodra iemand een reactie op je blog heeft geplaatst.

Wel zo makkelijk toch?

2 opmerkingen:

Bea Babijn zei

Toevallig had ik dit ook al gedaan en het werkt perfect. Omdat ik niet zo vaak in de bieb ben had ik mijn thuis e-mailadres opgegeven en alle nieuwe berichten krijg ik meteen thuis op mijn mail te zien.

Groet Bea

Peter zei

Ja, gemak dient de mensch. Toch?