dinsdag 22 juli 2008

Statistieken


Ik ben gek op statistiekjes. Dagelijks check ik wat er zoal op Vlissingen.nl gezocht en bekeken wordt. Geeft iedere keer toch nog voldoening wanneer ik zie dat een door mij gepubliceerd bericht aan het eind van de week in de top 20 van best bezochte pagina’s is beland. Altijd goed om te weten dat je je werk dus niet voor nix doet.

Grensoverschrijdend
Ook mijn fotosite op Flickr is -sinds ik voor 16 euri een Pro-account heb genomen- voorzien van statistiekmeting. En ook die cijfertjes bekijk ik met de nodige regelmaat.
Tijdens het kerstreces van 2007 ben ik voorzichtig begonnen met het af & toe uploaden van foto’s en vandaag overschreed mijn statistiek de magische grens van 15.000 photo views.

Mijn meest bekeken foto is de afbeelding hierboven. Alsof het zo moest zijn, overschreed ook dat plaatje vandaag een grens: 3000 clicks. Is dat veel? Weet ik niet. Maar leuk is het wel: zelf een aardig online fotoalbum hebben dat dan weer door mensen uit alle windstreken doorsnuffeld en soms van commentaar voorzien wordt.

Geen opmerkingen: