vrijdag 5 september 2008

Applaus voor mezelf


Realiseerde me opeens dat mijn vorige postje mijn 50e was. Heuglijk feit dat ik dan maar met terugwerkende kracht memoreer. Niet gek voor een weblog dat geacht wordt over maar 23 Dingen te gaan, toch?

Overwoog nog even ter gelegenheid hiervan iedereen die mij in een reactie feliciteert op taart te tracteren, maar dan blijf ik vrees ik met heel wat taartpunten zitten. Bovendien is het momentum al weer voorbij, want dit is tenslotte postje 51. Misschien bij het 100e postje?

10 opmerkingen:

Bea Babijn zei

Hee Peet,

Ik las bij de voorwaarden van deze cursus dat persoonlijke blogs niet gebruikt mogen worden voor advertenties of buitensporige zelfpromotie.
Nee hoor, geintje. Ik wil je als eerste van harte feliciteren. Je bent gewoon niet te evenaren. Je 100e postje houden we natuurlijk goed in de gaten en dan blijf je echt niet met die taartpunten zitten.
Groet Bea

Lourenza zei

Hoi Peter,
als je nou iets eerder aan geef dat je 100ste post eraan zit te komen, dan houd ik me aanbevolen voor een slagroomtaartpunt(je)!
Groetjes lot

Peter zei

Dank voor de overweldigende reacties dames. Tot op heden twee potentiële gebakjes dus...

(Enne... Bea, als je wilt dat je blog gelezen wordt (en dat is natuurlijk wel zo leuk, af & toe), dan zul je toch echt aan schaamteloze zelfpromo moeten doen.
Hou dit blog maar in de gaten en je zult zien dat dat alleen nog maar erger gaat worden :-)

Bea Babijn zei

Ha Peter,
Ja je hebt helemaal gelijk. Ik heb alleen de fout gemaakt om een schaamteloos zelfpromobericht bij jouw bericht (goed he alweer gelukt) als reactie te plaatsen. Maar als zelfs jij niet reageert dan denk ik dat het weinig zin heeft. Nou ja, ik word er elke keer een beetje wijzer van zullen we maar zeggen.:D

Bea Babijn zei

oh ik ben weer eens (gedeeltelijk) te vroeg geweest met reageren.:$ Natuurlijk heb jij me alweer een bericht gestuurd, dit was alleen bij mijn netvibes nog niet te zien. Gelukkig heb je nog niet gereageerd op "pas op voor tikfouten" en daar ben ik nu juist zo nieuwsgierig naar.

Peter zei

Jaja, geduld is een schone zaak, ook in Blog Land :-)

Die andere reactie volgt nog. Nu even druk met 'het echte werk'.

Volgens mij kunnen wij beter gaan Skypen of MSN-en gezien de frequentie waarmee wij blogsgewijs op elkaar reageren. Maar wel leuk hoor dat er tenminste iemand reageert. Toch?

Karolien Selhorst zei

Hé, hou nog een stukje taart over! Ik zit momenteel nog even in Engeland, maar ik kom binnenkort een tijdje wonen in Vlissingen! Tot vlug!

Peter zei

Oud-Hollandsch spreekwoord:
'Drie gebakjes maken nog geen taart'.

Maar ik hou jullie in gedachten hoor als mijn 100e postje nadert.

De Eeuwige Bron zei

Net terug van vakantie bezorg je me inderdaad veel leeswerk met al die postjes. Ik lees ze met veel plezier en op naar de volgende 50.
:-)

Peter zei

Ha, nog een potentiële taartkandidaat!

Welcome back Sophie. Benieuwd naar je vakantieverslag in je blog.